Wijzigingen dienstverlening stad & OCMW

Wij laten je niet los! Heb je nood aan een luisterend oor? Zit je in een moeilijke situatie? Maak jij je ergens zorgen over? Neem gerust contact op met onze dienst welzijn: bel naar 011 67 29 15 of stuur een mailtje naar welzijn@landen.be

Ook wij moeten ons aanpassen aan deze nieuwe situatie en zijn genoodzaakt om enkele wijzigingen door te voeren aan de dienstverlening van de stad en het OCMW. Hieronder vind je een overzichtje.

Onze diensten werken maximaal telefonisch of digitaal. Dienstverlening ter plaatse is enkel mogelijk na afspraak. Voor sommige diensten kan je een afspraak aanvragen via het digitaal loket. Voor andere diensten neem je best contact op met de dienst zelf (zie rubriek 'Openingsuren en contact').

Voor volgende dienstverlening gelden tijdens de coronacrisis specifieke afspraken

THUISDIENST MAALTIJDBEDELING AAN HUIS: er werd overgestapt van warme naar koude lijn (levering 3 dagen/week).
SOCIAAL WINKELPUNT TWINKELKE: opening wordt verspreid over meerdere dagen en enkel op afspraak.
WOONZORGCENTRUM OLEYCK: aangepaste voorwaarden voor bezoek. 
DAGVERZORGINGSCENTRUM 'T BINNENHOF: 3 dagen per week open.
BELEVINGSCENTRUM RUFFERDINGE: bezoek enkel mogelijk na afspraak.
WIJKRESTAURANT: enkel open voor de bewoners van Residentie De Beemden.
PUBLIEKSEVENEMENTEN: er gelden aangepaste regels voor de organisatie van activiteiten. 

Volgende dienstverlening kunnen wij niet meer aanbieden:

VERKOOP HUISVUILZAKKEN: dit kan wel nog via de Landense handelszaken en supermarkten
ZWEMBAD: voor een zwembeurt kan je voortaan in Plopsaqua Landen-Hannuit terecht na reservatie. 

Naar aanleiding van de coronacrisis hebben wij volgende nieuwe dienstverlening opgestart: BOODSCHAPPENDIENST VOOR KWETSBARE INWONERS